از آنجا که هدف اصلی تیم فروشگاه کالاز جلب رضایت هرچه بیشتری مشتریان خود است برای همین کلیه سفارشاتی که ارسال می شوند، دارای 7 روز ضمانت بازگشت (با شرایط خاص) می‌باشند. از این رو تمام مشتریانی که سفارشات خود را دریافت می کنند می‌توانند از این 7 روز ضمانت عودت کالا، استفاده کنند.

مواردی که شامل 7 روز ضمانت بازگشت می‌باشد
- اگر هنوز سفارش شما ارسال نشده است و منصرف شده اید سریعا با شماره پشتیبانی فروشگاه کالاز (35545439-061) تماس گرفته و درخواست لغو سفارش را بدهید اما در صورتی که سفارش ارسال شده یا به دستتان رسیده و از خرید خود منصرف شده اید می توانید آن را عودت دهید اما در این صورت هزینه عودت سفارش با مشتریان خواهد بود.
- پس از باز شدن بسته بندی محصول خریداری شده، مشخص گردد که محصول دچار مشکلات فنی، مستعمل و یا اختلال در کارکرد باشد.
- محصول خریداری شده فاسد و یا تاریخ گذشته است.
- محصول خریداری شده با آنچه که در سایت وجود دارد مغایرت داشته باشد.

مواردی که شامل 7 روز ضمانت بازگشت نمی‌باشد
- پس از دریافت محصول ، بسته بندی آن را باز کرده باشید. (درصورتی که مشکلی نداشته باشد).
- سفارشات به دلیل جابجایی نامناسب اداره پست، دچار خسارت و مشکلات فیزیکی شده باشند ( در این صورت از دریافت آن خودداری کنید )

نکته‌های مهم
- درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و  فروشگاه کالاز در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- فروشگاه کالاز نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.
- رنگ محصولات در نمایشگرهای مختلف، متفاوت خواهد بود به همین دلیل مغایرت رنگ در صورتی که در یک خانواده رنگ (به عنوان مثال قرمز و سرخابی) باشد مشمول این ضمانت نمی‌باشد.
- در مورد کالاهای دیجیتال و الکترونیک اگر سالم و بدون مشکل فنی باشند، به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود.
- در صورتی که سفارش شما مشمول 7 روز ضمانت بازگشت باشد و پس از تایید کارشناسان ما ، کل هزینه سفارشات همراه با هزینه ارسال به شما عودت داده خواهد شد.

فروشگاه کالاز هیچگونه مسولیتی در قبال خسارتهای ناشی از حمل و نقل بر عهده نخواهد داشت و مشتری می‌تواند در صورتی که کالای تحویلی به صورت واضح دارای صدمات ناشی از حمل و نقل باشد (ضربه خوردن، ساییدگی و ...) آن را تحویل نگیرد و فروشگاه کالاز صرفا به جهت رفاه حال مشتریان از طریق مبادی پیگیر موضوع را بررسی نموده و خسارت ناشی از آن را اخذ خواهد نمود و درصورت تمایل مشتری کالای مشابه مجددا ارسال و یا مبلغ پرداختی مسترد خواهد شد. لازم به ذکر است استرداد وجوه، فقط از طریق حساب بانکی و حداکثر تا 48 ساعت امکان پذیر خواهد بود.

چطور سفارشات را ارسال کنیم
قبل از هر کاری برای هماهنگی با پشتیبانی تماس بگیرید  ( 35545439-061 )
پس از تایید تلفنی کلیه محصولات سفارشی ( همراه با فاکتورها و هدیه های جانبی دیگر ) را درون بسته بندی پستی قرار دهید و به آدرس فروشگاه کالاز ارسال کنید.
برای دریافت آدرس با شماره 35545439-061

پس از عودت سفارشات برای فروشگاه کالاز، درخواست شما مجددا توسط کارشناسان ما بررسی خواهد شد و در صورتی که مشمول 7 روز ضمانت بازگشت باشد کل هزینه سفارش همراه با هزینه عودت آن، به حساب شما واریز خواهد شد.